Welkom bij TMC Administratie & Consultancy

 

                                                Over TMC                                       

 

Vanaf de aanvang in 2000 is het ons doel om administratieve dienstverlening en waar nodig (evt. ad interim) management ondersteuning te kunnen bieden aan starters, bedrijven in verschillende branches, freelancers of ZZP, ondernemers in het MKB, DGA’s met stamrecht en/of management beheer BV, Stichtingen (al dan niet met winstoogmerk), e.a.

De activiteiten van administratiekantoor TMC Administratie & Consultancy te Amstelveen zijn gestart in januari 2000. In 2015 hebben wij samen met onze klanten ons 15 jarig bestaan mogen vieren.
Ondanks de financiele crisis in 2008/2009/2010 is ons kantoor gegroeid, mede doordat veel van onze klanten weer nieuwe klanten bij ons hebben geintroduceerd. Wij verwachten dat onze groei nog zal aanhouden, maar dat het wel anders zal gaan worden.
Na ruim 17,5 jaar (in 2017) is het onze verwachting dat wij, gezien de continue voortschrijdende online boekhoudtechnieken, met minder personeel zullen gaan werken. Tevens zal het fysieke archief, t.w. de papieren boekhouding, voor ons en onze klanten drastisch afnemen door de online technieken zoals cloud opslag.

De werkzaamheden zijn in de afgelopen jaren steeds verder uitgebouwd en verbreed. Steeds meer moderne software toepassingen hebben wij geïmplementeerd en als zodanig aangeboden aan onze klanten.
Bij voorbeeld: de service TMC InternetBoekhouden, waar u met een zgn. kijkabonnement (7 dagen per week) kunt meekijken in uw eigen administratie, die wij voor u voeren. Daarnaast kunt u delen of alles zelf inboeken b.v. uw verkoop- en/of inkoopfacturen, bank- en kasmutaties. Uiteraard kunnen wij u daarbij helpen!

Vanaf 2012 aangevuld met de allernieuwste boekhoudtechnieken, zoals ScanBoekhouden ofwel TMC scan & UPLOAD, online salarisadministratie, online facturering, e.v.
Ultimo 2017 worden dankzij deze scan & Upload techniek ongeveer 90 % van alle inkoop- en verkoopfacturen door onze klanten zelf geupload naar hun administratie en aansluitend volledig online door ons kantoor verwerkt.

Op dit moment bestaat ons huidige team uit enkele fulltimers en ca. 2 parttime medewerkers. Vaak werken wij samen met externe specialisten (meestal in samenspraak met onze klanten), waaronder (register)accountants en fiscalisten.

Kwaliteit * staat bij TMC Administratie & Consultancy voorop!


* Het een en ander tegen een redelijk tarief !

TMC Administratie & Consultancy is lid van   MKB Nederland  en aangesloten bij   Fiscount